Καλωσορίσατε στο ιστολόγιο του Διεθνούς Συνεδρίου

Καλωσορίσατε στο ιστολόγιο του Διεθνούς Συνεδρίου "Η Ταυτότητα και το Εργασιακό Προφίλ του Εκπαιδευτικού ως Επαγγελματία" που διοργανώνεται από τη Διακρατική-Διεπιστημονική Κοινότητα ΣΥ.Ν.Θ.Ε.ΣΗ.: Ο Κύκλος των Εφ-ευρετικών Εκπαιδευτικών σε συνεργασία με το Εργαστήριο Ψυχολογίας, Παιδαγωγικών Ερευνών και Μέσων του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αιγαίου.

Άρθρα/Εκδόσεις



ΑΡΘΡΑ /ΜΕΛΕΤΕΣ

Κοσμίδου, Χρ. (1989), «Ενεργός Έρευνα: Για μια Γνήσια, Απελευθερωτική Παιδεία». Σύγχρονη Εκπαίδευση. 48: 22-33.
Πατήστε εδώ για να δείτε το άρθρο.

Κοσμίδου, Χρ. (1994), «Ο δάσκαλος και η ενεργός έρευνα». Σύγχρονη Εκπαίδευση. 79: 51-59.
Πατήστε εδώ για να δείτε το άρθρο.

Κοσμίδου, Χρ. (1996), «ΕΝΑ ΚΡΙΤΙΚΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ: Πολυτέλεια ή αναγκαιότητα;». Δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Επιθεώρηση Συμβουλευτικής –Προσανατολισμού της ΕΛ.Ε.ΣΥ.Π. (τ. 38-39, Οκτώβριος & Δεκέμβριος 1996)
Πατήστε εδώ για να δείτε το άρθρο.

Κοσμίδου, Χρ. (2005), «ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ: ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ «ΑΛΛΟ» ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ;». Δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Επιθεώρηση Συμβουλευτικής –Προσανατολισμού της ΕΛ.Ε.ΣΥ.Π.
Πατήστε εδώ για να δείτε το άρθρο. 

Κοσμίδου, Χρ. (2007), «Τα Μετέωρα Βήματα του Προσανατολισμού στην εποχή της Αβεβαιότητας: Συνέπειες για το ΕΠΑ.Λ». Εργασία από έκδοση του Ευγενίδειου Ιδρύματος
Πατήστε εδώ για να δείτε την εργασία.

Κοσμίδου, Χρ. (2019), «Η ΔΟΜΗ ΕΝΟΣ ΣΥΓΡΟΝΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΦΙΛ: Βασικά στοιχεία».
Πατήστε εδώ για να δείτε το κείμενο.

Κοσμίδου, Χρ. (2019), «ΕΡΜΗΝΕIΑ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΚΡΙΤΙΚΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ: Eπαγγελματικό «ωροσκόπιο» κατά Holland;».
Πατήστε εδώ για να δείτε το κείμενο.



ΕΡΓΑ/ΕΚΔΟΣΕΙΣ της ΣΥ.Ν.Θ.Ε.ΣΗ.

EICON , ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΜΜΕ στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Διακρατικού Προγράμματος  με ακρωνύμιο MEAC (Media Education Across the Curriculum)  Συγγραφείς: Russell Hardy and Chrysoula Kosmidou-Hardy
Πατήστε εδώ για να δείτε το έργο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου